8 Νοε 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΚΟΥΚΟΥΦΙΚΗ



ΠΡΟΣ ΤΟ 424 ΓΣΝΕ
    Την 14η Σεπ. 2014 εισήχθη στο 424 ΓΣΝΕ ο σύζυγός μου πάσχων από βαριά και ανίατη ασθένεια, σε οξεία φάση.
    Νοσηλεύτηκε επί 45 ημέρες και μετά από ραγδαία επιδείνωση της κατάστασής του κατέληξε την 31η Οκτ.
    Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω το μέγεθος της προσπάθειας που κατέβαλε το Ιατρικό Προσωπικό σε μια σωστική προσπάθεια καταδικασμένη από την αρχή. Παρόλο που το γνώριζαν πολύ καλύτερα από μένα, δεν παραιτήθηκαν του αγώνα, ούτε για μία στιγμή.
    Το Νοσηλευτικό Προσωπικό του Νοσοκομείου, νύχτα και μέρα, προσέφεραν απλόχερα και ακούραστα την φροντίδα τους.
    Στην τελευταία του μάχη ο πολυαγαπημένος μου δεν ήταν μόνος του. Στάθηκαν δίπλα του και πολέμησαν μέχρι την τελευταία στιγμή, παρά το μάταιο του αγώνα, εξαίρετοι επιστήμονες και άνθρωποι. Πεισματικά θα έλεγα, . . . κόντρα στο Θάνατο.
    Τιμώ τον αγώνα τους και εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου αλλά και τις ευχές μου, να τους έχει ο Θεός καλά και να τους δίνει τη δύναμη να αγωνίζονται όπως πολύ καλά το γνωρίζουν.
    Μετά τιμής,
Χρυσάνθη χήρα Κωνσταντίνου Κουκουφίκη

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ
    Από τον γάμο μου και μέχρι σήμερα έζησα αναρίθμητες φορές τις εκδηλώσεις της αγάπης και εκτίμησης των συναδέλφων του συζύγου μου προς το πρόσωπό του – ιδιαίτερα των συμμαθητών του.
    Και αυτό συνεχίστηκε και μετά την αποστρατεία του, εντάθηκε με την εκδήλωση της ασθένειάς του και κορυφώθηκε τις τελευταίες 45 ημέρες με την νοσηλεία του στο 424 ΓΣΝΕ και το πέρασμά του στην άλλη ζωή.
    Σεβόμενη την σεμνότητα και την ταπεινοφροσύνη όλων αυτών που του παραστάθηκαν και συμπαραστάθηκαν στην οικογένειά του, δεν μπορώ να τους αναφέρω. Θέλω όμως να τους ευχαριστήσω, όλους ανεξαιρέτως, από τα βάθη της καρδιάς μου για την αγάπη, την φροντίδα και την στήριξη που απλόχερα και ανυπόκριτα μας χάρισαν.
    Είναι το βάλσαμό μας για τον απόντα πια αγαπημένο μας σύζυγο και πατέρα.
    Είναι οι πρεσβείες των Αγίων και της Παναχράντου στον Πανάγαθο για καλόν Παράδεισο.
    Είναι το θάρρος και το κουράγιο μας να συνεχίσουμε τη ζωή μας.
    Σας ευχαριστώ όλους και εύχομαι ο Παντοδύναμος να σας χαρίζει υγεία και μακροημέρευση.
Χρυσάνθη χήρα Κωνσταντίνου Κουκουφίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια: