6 Μαΐ 2014

ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ…

   

 Την Κυριακή 4 Μα’ί’ου,  στον Ιερό Ναό Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού στη Θεσσαλονίκη, έγινε η βάπτιση του εγγονού μου από την κόρη μου Λιάνα και τον γαμπρό μου Κώστα Τοπαλίδη.
    Το όνομα αυτού, ΑΝΔΡΕΑΣ
Και αυτό με έκανε ιδιαίτερα ευτυχισμένο.
    Πολλοί συμμαθητές, συνάδελφοι και φίλοι, τίμησαν με την παρουσία τους το Μυστήριο, και η Χριστίνα και εγώ τους ευχαριστούμε ιδιαίτερα.
    Περιορίζομαι στην καταγραφή των γεγονότων, χωρίς να προσθέσω την ιδιαίτερη συγκίνηση που αισθάνθηκα κατά την τελετή. 
ΑΝΔΡΕΑΣ είναι αυτός !
    Ευχαριστώ όλους τους συμμαθητές για τις ευχές τους, τις οποίες με όλες τις δυνάμεις μου θα προσπαθήσω να πραγματοποιήσω.
    Μία από τις επιδιώξεις μου είναι να είμαι ΠΑΡΩΝ και στον γάμο του, και μάλιστα να χορέψω και το κατάλληλο τραγούδι.

Ανδρέας

Δεν υπάρχουν σχόλια: