12 Ιαν 2018

«Οι αναμνήσεις, ξαναγυρίζουνε Και μου θυμίζου τα περασμένα…»



Ανδρέας Μελεζιάδης
    Όπου υπάρχει θέληση, υπάρχει και τρόπος! Και φυσικά, υπάρχουνε και οι φίλοι που βοηθούν….
    Πού να φανταστώ ότι θα μπορούσα να βρώ τα θέματα των εξετάσεων που δώσαμε το 1969 για εισαγωγή στη ΣΣΕ…. Καλά που μου τα έστειλε ο φίλος και συνάδελφος Παντελής Γιαννακόπουλος.
    Προσωπικά, από όλα τα θέματα, μόνο στην έκθεση θα μπορούσα να πάρω πλέον «εισαγώγιμο» βαθμό, και ας μην την βαθμολογούσε ο Πεντέας!
Ίσως μία μη αναμενόμενη... προσφορά
    Προσφάτως, συνάδελφος τάξεως 1973 της Σ.Σ.Ευελπίδων, (μου) παρατήρησε σε e-mail του: Στρατηγε (αχ, αυτή η γενίκευση∙ ταξίαρχος είμαι, για όσους δεν το γνωρίζουν), πράγματι, είστε καλός στα θεωρητικά (φιλολογικά), είμαι φαν σας, σας διαβάζω (σας μελετώ θα έλεγα) συστηματικά. Όμως πέστε μου, με τα πρακτικά (μαθηματικά) πως τα πάτε; Ασχολείστε καθόλου μ' αυτά; Έχω τους λόγους μου που σας ρωτώ.   
    Τον ευχαριστώ για τα καλά του λόγια και τον διαβεβαιώνω ότι ναι, έχω... σοβαρή σχέση με δαύτα. Και σήμερα ακόμη αφιερώνω αρκετές ώρες στη διακονία τους. Έχω μια υπέροχη συλλογή βιβλίων της μαθηματικής επιστήμης και εξακολουθώ να είμαι συνδρομητής στην Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία αδιαλείπτως από το 1962.
    Σ' αυτόν τον συνάδελφο αποφάσισα να κάνω μια έκπληξη. Να του εμφανίσω μέσω του ΡκΜκ τα θέματα μαθηματικών, φυσικής και χημείας που δόθηκαν στις εισαγωγικές στη Σ.Σ.Ε. το σωτήριον έτος 1969. Ένα μικρό συνεπώς πακέτο (ειδικής) ευαρέσκειας για όλους τους αξιωματικούς της '73 τάξης, αλλά και για όλους όσους διατηρούν καλές αναμνήσεις από τις θετικές επιστήμες.
    Με την ευκαιρία ελπίζω ότι και άλλοι συνάδελφοι, αναγνώστες του παρόντος και ενδιαφέροντος ιστολογίου του επίσης συναδέλφου Ανδρέα Μελεζιάδη, που συμπαθούν τα μαθηματικά, θα δημιουργήσουν ένα κλίμα επαναβίωσής τους μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προς τέρψη και εκγύμναση των εγκεφαλικών νευρώνων απάντων ημών, αναμετρώμενοι -ως απόμαχοι πλέον- με τον τότε υποψήφιο Εύελπι.
Π. Γιαννακόπουλος            
Εισαγωγικές στις στρατ/κές σχολές το 1969

Δεν υπάρχουν σχόλια: