27 Αυγ 2014

ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ

    Την Κυριακή 17 Αυγούστου , η Ρένα Βαγιωνάκη  και ο Γιώργος Μανογιαννάκης, πάντρεψαν την κόρη τους Χρύσα με τον Αντώνη Νικολακάκη στα Χανιά, στον Ι.Ν. της Αγίας Μαγδαληνής στη Χαλέπα.
    Μετά το μυστήριο, παρετέθη η καθιερωμένη πλέον δεξίωση, στην Λιμνούπολη, και το γλέντι κράτησε μέχρι πολύ αργά την νύχτα.
    Στο νέο ζευγάρι Αντώνη και Χρύσα, ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας
ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ
ΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΟΥΝ και
ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ
    Στη Ρένα και τον Γιώργο, τους ευχόμαστε γρήγορα να έχουν στην αγκαλιά τους τα εγγόνια τους.
 ********************************************************************************

    Την Κυριακή, 24 Αυγούστου, η Πόπη Βουλώνη πάντρεψε την κόρη της Ευαγγελία με τον Θεοχάρη Λάσκαρη στη Θεσσαλονίκη, στον Ι.Ν. της Αγίας Αναστασίας στην Κηφισιά.
    Η συγκίνηση απο την απουσία του αείμνηστου Νίκου, ήταν έκδηλη σε όλο το Μυστήριο.
   Στο νέο ζευγάρι Θεοχάρη και Ευαγγελία, ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας
ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ
ΝΑ ΕΥΤΥΧΙΣΟΥΝ και
ΚΑΛΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ

   Στην Πόπη, ευχόμαστε γρήγορα να έχει στην αγκαλιά της και άλλα εγγόνια, για να συμπληρώσουν τα εγγόνια της από τη Φλώρα.

14 Αυγ 2014

ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ‘’ΜΑΝΤΑΡΑ’’ ΜΕ ΤΟN ΕΝΦΙΑ

Ανδρέας Μελεζιάδης 
    ‘’Αχός βαρύς ακούστηκε’’ και ‘’πολλά ντουφέκια έπεσαν’’ τις τελευταίες μέρες, εξ αιτίας του περιβόητου και διαβόητου πλέον ΕΝΦΙΑ , το οποίο στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να το χαρακτηρίσει κάποιος σαν ‘’ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ’’, στην δε χειρότερη σαν αιτία ανθρωποκτονίας. Οι ενδιάμεσες διαβαθμίσεις, είναι αυτά που αισθανθήκαμε όλοι μας, όταν ‘’καταφέραμε’’ μέσω του TAXIS να ενημερωθούμε σε ό τι μας αφορά.
    Πάρα πολλοί και αξιόλογοι ‘’γραφείς’’ προσέγγισαν το θέμα από πολλές μεριές, καταλήγοντας στο κοινό συμπέρασμα ότι όχι μόνο ‘’φάουλ’’ είναι, αλλά ‘’πέναλτυ’’ και αποβολή, στην κυριολέξία.
    Άκουσα από το χαζοκούτι, αλλά και διάβασα σε εφημερίδες και μπλόκ, διάφορες συγκεκριμένες διαμαρτυρίες από συμπατριώτες μας, από τους οποίους το ΥΠΟΙΚ ζητούσε όχι απλώς παράλογα, αλλά ΠΑΡΑΝΟ’Ι’ΚΑ ποσά να πληρώσουν, για ακίνητες περιουσίες, εκ των οποίων αρκετές ήταν ήδη βάρος στον ιδιοκτήτη τους. Πασιφανές ότι είχαν δίκιο.
    Μέσα μου, ξύπνησε μια άλλη ιδιότητα, του προγραμματιστή – αναλυτή Η/Υ, την οποία έτυχε να αποκτήσω μετά από κάποιες σπουδές, και έτυχε πάλι να εξασκήσω για κάποια χρόνια.
    Φυσικά, αυτές μου οι γνώσεις είναι ελάχιστες και μπορώ να πώ και ξεπερασμένες, σε σχέση με ανάλογες γνώσεις που έχουν πολλοί επισκέπτες του μπλόκ. Αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι οι ΑΡΧΕΣ πάνω στις οποίες στηρίζονται, έχουν μεταβληθεί.
    Για να συνεχίσουμε, πρέπει να κάνουμε κάποιες παραδοχές, υποχρεωτικές για το θέμα.
       Α. Η κυβέρνηση αποφάσισε να καθιερώσει τον ΕΝΦΙΑ, ζητώντας την πληρωμή φόρου  για τις ιδιοκτησίες ακινήτων των πολιτών, ανάλογα με την αξία τους. Το αν αυτός ο φόρος είναι δίκαιος ή άδικος, λογικός ή παράλογος, δεν εξετάζεται εδώ.
       Β. Η αξία των ιδιοκτησιών αυτών, έχει προσδιοριστεί με βάση τις τιμές ζωνών, το κτηματολόγιο, και άλλους παρεμφερείς παράγοντες  ( όροφος κτλ ) με τον ίδιο αντικειμενικό σκοπό.
       Γ. Ο προσδιορισμός του φόρου αυτού, ανατέθηκε στο καθ’ ύλην αρμόδιο όργανο, την Εφορία, για την σύνταξη προγράμματος Η/Υ προς προσδιορισμό του, για τον καθένα χωριστά.
       Δ. Έχουν υποβληθεί όλα τα Ε9, έχουν ελεγχθεί και είναι σωστά.
    Ίσως και κάποιες άλλες, δευτερεύουσες παραδοχές, που αυτή τη στιγμή δεν έρχονται στο μυαλό μου.
    Με τα πολλά, καταλήγουμε στην Μηχανογραφική Ομάδα, που ανέλαβε την υλοποίηση της κυβερνητικής αποφάσεως, καταρτίζοντας τα ανάλογα προγράμματα Η/Υ.
    Για να γίνει αυτό, πρώτα έπρεπε να εντοπιστούν τα αρχεία, από τα οποία θα ληφθούν τα απαιτούμενα στοιχεία, να εντοπιστούν τα χρήσιμα πεδία τους, να καθοριστούν ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ οι απαιτήσεις του νέου προγράμματος, να γίνει το πρόγραμμα, να τεσταριστεί τόσο σε ακραίες καταστάσεις, όσο και σε μέτριο πλήθος πολιτών δοκιμαστικά, να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα ως προς την ορθότητά τους και εν συνεχεία να γίνει η παραγωγή των αποτελεσμάτων.
    Πρίν από αυτά όμως, πρέπει να γίνει σύσκεψη ( συνέντευξη την λένε ) μεταξύ της Μηχανογραφικής Ομάδας και των εντολοδόχων της παραγωγής, για την ρύθμιση λεπτομερειών και επίλυση αποριών που ΣΙΓΟΥΡΑ θα υπάρχουν.
    Από όσα παρατήρησα  στο τελευταίο χρονικό διάστημα, με τις διάφορες καταστάσεις κτλ παράγωγα της συγκεκριμένης Μηχανογραφήσεως, έβγαλα το ασφαλές κατά την γνώμη μου συμπέρασμα, ότι πρόκειται για μια πανσπερμία ΑΔΟΜΗΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, που γίνονται πρόχειρα, προκειμένου να εξασφαλιστούν κάποιες ‘’εμβαλωματικές’’ λύσεις στις απαιτήσεις των εντολοδόχων.
    Όταν οι απαιτήσεις είναι σχετικά μικρές, αυτό το σύστημα πιθανόν να δουλεύει. Όταν οι απαιτήσεις όμως είναι μεγάλες και συχνές, γίνεται ‘’της γυνής της εκδιδομένης επι  χρήμασι’’. Ιδιαίτερα, όταν τα αρχεία ΙNPUT είναι διαφορετικά δομημένα.
    Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι ο υπολογιστής λέγεται και ‘’Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΛΑΚΑΣ’’, αφού δεν παράγει μόνος του σκέψεις και έργο, αλλά βασίζεται ΜΟΝΟ στα δεδομένα με τα οποία θα τροφοδοτηθεί.
    Για να γίνει λοιπόν αυτό το απερίγραπτο ‘’αλαλούμ’’ με τον ΕΝΦΙΑ, πρέπει να υπήρξαν κάποιες από τις καταστάσεις που ακολουθούν, όλες συσσωρευτικώς ή κάποιες από αυτές.
         Α. Ανεπαρκή στοιχεία στα δεδομένα INPUT.
         Β. Λανθασμένα στοιχεία στα δεδομένα INPUT.
         Γ. Ανεπαρκές αριθμητικά προσωπικό.
        Δ. Προσωπικό μειωμένων επαγγελματικών δυνατοτήτων.
        Ε. Πίεση χρόνου για άμεσα αποτελέσματα.
      ΣΤ. Μη δυνατότητα συνεργασίας όλων των παραμέτρων της εφαρμογής, λόγω διαφορετικής δόμησης.
        Ζ. Ανθρώπινα λάθη των μηχανογράφων, τόσο στη σύνταξη των αρχείων INPUT, όσο και στην κατασκευή του προγράμματος.
        Η. Μη εντοπισμός λεπτομερειών κατά την συνέντευξη, για τις οποίες θα έπρεπε να γίνουν διευκρινίσεις.
   Κάποιος άλλος, πιο σχετικός με το αντικείμενο, θα μπορούσε να προσθέσει και άλλες.
    Κάπως έτσι λοιπόν, έγινε όλη η υπόθεση, και τώρα, ‘’τρέχουν και δεν φτάνουν’’. Και φυσικά, και ο νέος προσδιορισμός του ΕΝΦΙΑ, σωστός ή λάθος, θα είναι και πάλι παραγωγή ‘’εμβαλωματικής ‘’ λύσης. ‘’Άς κάνουμε τώρα αυτό να ξεμπερδεύουμε, και μετά βλέπουμε’’. Αυτό είναι το σκεπτικό.
    Δυστυχώς, έτσι δουλειά δεν γίνεται, τα δε χρήματα που ξοδεύονται πάνε στράφι.
    Όταν μία μηχανογραφική εφαρμογή , από την αρχή της είναι φτιαγμένη για συγκεκριμένα αποτελέσματα, δεν μπορεί να επιβαρύνεται διαρκώς με νέες απαιτήσεις, γιατί θα φτάσει στιγμή που θα ‘’κρεμάσει’’, τα δε OUTPUT της θα είναι ανάλογα με τον ΕΝΦΙΑ που κυκλοφόρησε.
    Για να γίνουν όμως όλα σωστά, κατά την γνώμη μου, πρέπει ίσως η εφαρμογή να στηθεί από την αρχή, με όλες τις μέχρι σήμερα απαιτήσεις, και με πρόβλεψη για πολλές άλλες, με νέα δομημένα προγράμματα, συνεργάσιμα μεταξύ τους, και τεσταρισμένα αρχεία INPUT τα οποία διαρκώς θα ενημερώνονται από
 προσθήκες ή μεταβολές που θα γίνονται ανα πάσα στιγμή. Κάτι τέτοιο όμως, δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη, αλλά θέλει αρκετό χρόνο που είναι συνάρτηση των απαιτήσεων, της επαγγελματικής κατάρτισης και του αριθμού των ατόμων που θα ασχοληθούν ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ.
    Και αφού γίνει αυτή η νέα εφαρμογή, πρέπει για ικανό χρονικό διάστημα ΝΑ ‘’ΤΡΕΞΕΙ’’ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ, για τεστάρισμα και εξαγωγή συμπερασμάτων.
    Όπως σας είπα και στην αρχή, οι γνώσεις μου ίσως είναι και παρωχημένες, αφού δεν έχω πάρει και κανένα master στο αντικείμενο. Πιθανολογώ, ότι άλλοι, με περισσότερες γνώσεις, θεώρησαν όλα τα παραπάνω σαν δεδομένα, πράγμα το οποίο και είναι, και θεώρησαν περιττή την ενημέρωση όλων όσων δεν γνωρίζουν.
   Ελπίζω να συνέβαλα λιγάκι στην ενημέρωσή σας.


Μ.Τ.Σ: «Προσεχώς… κουρείον»

 ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΑΣΤΡΑΝΤΑΣ 
«Εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι»
(Παροιμία από την λαϊκή θυμοσοφία)
            Σπεύδω ευθύς εξ’ αρχής  να διευκρινίσω ότι ο τίτλος του παρόντος έχει απόλυτη σχέση με τα διαλαμβανόμενα για το λεγόμενο στρατιωτικό κατάστημα Μετοχικού Ταμείου Στρατού καθ όσον την τελευταία τετραετία οι κάθε είδους αυτόκλητοι σωτήρες του στην προσπάθειά τους να το σώσουν όσο γίνεται γρηγορότερα, έχουν επιδοθεί σε κουρέματα των αποθεματικών του  και σε επανειλημμένα ξυρίσματα των εσόδων του τα οποία με τη σειρά τους οδηγούν στο συνεχές πετσόκομμα του πενιχρού πλέον μερίσματος των μερισματούχων του. Το τελευταίο μάλιστα γερό πετσόκομμα του μερίσματος κατά 20% επεσυνέβη, όπως μας ενημέρωσε με μία ακαταλαβίστικη ανακοίνωσή του το ΜΤΣ την οποία έσπευσε χωρίς σχόλια να ανακοινοποιήσει η ΕΑΑΣ, αμέσως μετά την ψήφιση του περιβόητου τελευταίου πολυνομοσχεδίου (6 Αυγ 2014) όπου περιχαρής ο υπουργός εργασίας μας ανακοίνωνε ότι τα μετοχικά ταμεία παραμένουν υπό την εποπτεία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και ότι δεν κινδυνεύει να χαθεί η περιουσία τους. Τώρα γιατί όλα αυτά μας τα είπε ο υπουργός εργασίας και όχι ο υπουργός Εθνικής Άμυνας είναι κάτι που θα πρέπει λίγο να μας προβληματίσει.
            Είναι γεγονός ότι ο κόσμος από τη μία μεριά έχει κουραστεί να ακούει και να διαβάζει συνέχεια για τη διάσωση και τη βιωσιμότητα του ΜΤΣ, ενέργεια η οποία κατά κανόνα οδηγεί στη συνεχή μείωση του μερίσματος, μιας και το μόνο που γίνεται είναι να μοιράζονται τα συνεχώς μειούμενα έσοδά του που προέρχονται σχεδόν αποκλειστικά και μόνο από τις κρατήσεις των εν ενεργεία στελεχών χωρίς να ευδοκιμεί ή να προχωρεί καμία προσπάθεια νομοθέτησης για αύξηση των εσόδων του και από άλλες πηγές,  και από την άλλη έχει απογοητευθεί ,έχει θυμώσει και έχει αγανακτήσει γιατί βλέπει ότι κατά περίεργο τρόπο  έχει κολλήσει ή υποβληθείσα από τον Νοέμβριο του 2012 ενώπιον του στρατιωτικού εισαγγελέα αλλά και ενώπιον της εισαγγελέως διαφθοράς έκθεση των οικονομικών επιθεωρητών του ΥΠΕΘΑ με την οποία καταγγέλλονται και αποκαλύπτονται πλήθος αξιόποινων πράξεων που συνέβαιναν στο ΜΤΣ από το έτος 1988 μέχρι το 2011. Δημιουργείται δηλαδή η εντύπωση ότι και εδώ η προσπάθεια συγκάλυψης, κουκουλώματος και ατιμωρησίας των υπευθύνων, στρατιωτικών και πολιτικών, που οδήγησαν ένα ανθηρό και αξιοζήλευτο ταμείο στα σημερινά του χάλια, είναι προφανής.
            Στην σκοπίμως λοιπόν  ακαταλαβίστικη ανακοίνωση, με την οποία ως φαίνεται το μέρισμα  μειώνεται από εδώ και πέρα κατά 21%, μέχρι ασφαλώς να επέλθει η επόμενη  μείωση, το ΜΤΣ τονίζει ότι αυτή η μείωση έγινε ύστερα από εισήγηση του Διοικητικού του Συμβουλίου (ΔΣ) προς τον κ.ΥΦΕΘΑ ο οποίος όχι μόνο  έσπευσε ευχαρίστως να ικανοποιήσει την εισήγηση αυτή, αλλά και έγραψε και το παρακάτω σχόλιο το οποίο ασφαλώς του υπέδειξαν είτε τα μέλη του ΔΣ/ΜΤΣ είτε οι οικονομικοί του σύμβουλοι. (Μένει να ξεκαθαριστεί ποιος έκανε την σχετική  εισήγηση όταν και όποτε δημοσιευθούν τα σχετικά πρακτικά). Να υπογραμμίσουμε ακόμη, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε, ότι στο ΔΣ του ΜΤΣ συμμετέχει και εκπρόσωπος της ΕΑΑΣ. Λέει λοιπόν το σχόλιο του κ. ΥΦΕΘΑ:
    «Κύριο μέλημα του ΜΤΣ πρέπει να είναι ο μηδενισμός του υφιστάμενου ελλείμματος και η επίτευξη του στόχου από το έτος 2017 να είναι σε θέση να διανέμει στους δικαιούχους τα καθαρά έσοδα της προηγούμενης χρήσης, όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία (ΑΝ 559/1937)      
    Στην παρούσα φάση η μείωση του μερίσματος είναι αναπόφευκτη βάσει των περιορισμών που θέτει η νομοθεσία.
    Με την αναμενόμενη ψήφιση από τη Βουλή των Ελλήνων (ΒτΕ) των προτεινόμενων διατάξεων, το Ταμείο να υποβάλλει εισήγηση για τη διόρθωση της τιμής μεριδίου τουλάχιστον στα επίπεδα του έτους 2013 (τιμή μεριδίου 5,1999 €), καθόσον όπως προκύπτει από τα Αποτελέσματα Α’ εξαμήνου θα έχει αφενός τη δυνατότητα, αφετέρου θα είναι σε θέση να καλύψει και μέρος του ελλείμματος».
           Επί του παραπάνω σχολίου θα πρέπει να παρατηρήσουμε ότι είναι ασφαλώς καλοδεχούμενη η άποψη περί εφαρμογής των προβλέψεων του βασικού νόμου που διέπει την λειτουργία του ΜΤΣ (ΑΝ 559/1937).Όμως ,θα πρέπει να επισημάνουμε ότι ο νόμος αυτός που ισχύει από το 1937,αγνοήθηκε και καταπατήθηκε συνεχώς και  πλήρως ,σύμφωνα με την έκθεση των οικονομικών επιθεωρητών του ΥΠΕΘΑ , από το έτος 1988 μέχρι και το 2011 με συνέπεια στο τέλος του 2011 το ταμείο να εμφανίζει συσσωρευμένη ζημιά της τάξεως των 440.000.000 ευρώ και να έχει φάει το βοήθημα ( ΒΟΕΑ) από 12.000 παιδιά ύψους 165.000.000 ευρώ, να χρωστάει δάνειο στο υπουργείο οικονομικών ύψους 150.000.000  και ακόμα να χρωστάει 40.000.000 στο ΕΚΟΕΜΣ και 3.000.000 στην ΕΑΑΣ. Και για όλη αυτή την πρεμούρα υπήρχαν και υπάρχουν υπεύθυνοι, στρατιωτικοί και πολιτικοί, οι οποίοι εξακολουθούν να κυκλοφορούν ανάμεσά μας και ενίοτε να μας κουνάνε και το δάχτυλο.
          Στα παραπάνω θα πρέπει να προσθέσουμε και τις απώλειες τεράστιων εσόδων που είχε το ταμείο λόγω άνωθεν εντολών πολιτικών προϊσταμένων τις οποίες οι κατά καιρούς διορισμένοι με μόνο κριτήριο τον κομματικό πατριωτισμό πρόεδροί του, έσπευδαν ασμένως να υλοποιήσουν. Έτσι, τον Μάρτιο του 2004 και δύο ημέρες πριν τις εθνικές εκλογές με εντολή του τότε υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Παπαντωνίου το ΜΤΣ καταβάλλει το ποσό των 200.000.000 ευρώ για την εξαγορά των χρεών της Γενικής Τράπεζας προκειμένου αυτή να ξεπουληθεί χωρίς χρέη στους Γάλλους. Ακόμα και  λόγω της αρνητικής αναλογίας μετόχων προς μερισματούχους της ΕΛΑΣ (0,90/1 ) και της άρνησης του υπουργείου δημοσίας τάξεως να καλύψει την διαφορά καταβαλλομένου μερίσματος και εισπραττομένων από τις κρατήσεις των εν ενεργεία αστυνομικών εσόδων, το ταμείο δεν εγείρει ως όφειλε τις νόμιμες απαιτήσεις του προς το υπουργείο Δημοσίας Τάξεως αλλά συνεχίζει να καταβάλλει το μέρισμα με αποτέλεσμα, σύμφωνα με την αναλογιστική μελέτη της εταιρείας DELLOITE, να παρουσιάζει μέχρι τον Μάρτιο του 2010 ,λόγω διαφυγόντων κερδών, συνολικές απώλειες της τάξης των 700.000.000 ευρώ.
          Η πολιτεία συνεπώς, που τώρα έρχεται να υποδείξει στο ταμείο την εφαρμογή του νόμου που επί σειρά ετών η ίδια αγνόησε και καταπάτησε, είναι εκείνη που συστηματικά απομύζησε το ταμείο  και οφείλει ΕΔΩ και ΤΩΡΑ  να αναγνωρίσει τα λάθη της και να  αποκαταστήσει τη οικονομική ζημιά που προξένησε. Προς αυτή την κατεύθυνση εκτιμάται ότι θα πρέπει ιδιαιτέρως να δραστηριοποιηθεί τόσο η ΕΑΑΣ όσο και οι λοιπές διεκδικητικές οργανώσεις  των αποστράτων όχι μόνο του Στρατού Ξηράς αλλά και των ε.ε και ε.α αστυνομικών.
          Και επειδή  ο νυν ΥΦΕΘΑ διετέλεσε κατά το παρελθόν επί υπουργίας Σπηλιωτόπουλου και πάλι υφυπουργός Εθνικής Άμυνας (Μάρτιος 2004 έως Σεπτέμβριος 2007) καλόν είναι να υπενθυμίσουμε τι γράφουν στην έκθεσή τους για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα οι οικονομικοί επιθεωρητές του ΥΠΕΘΑ αναφορικά με τις παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας στην διανομή μερίσματος. Ενδεχομένως το ΜΤΣ να μην ανήκε τότε στην αρμοδιότητα του κου υφυπουργού αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τότε κάποιοι υπεύθυνοι πολιτικοί και στρατιωτικοί δεν έκλειναν τα μάτια τους για να οδηγηθούμε σήμερα σε αυτά τα χάλια. Γράφουν λοιπόν οι οικονομικοί παρατηρητές:
 Έτος 2004
Συνολικό ποσό διανεμηθέντος  μερίσματος:128.950.003
Κέρδη ταμείου:104.477.516
Πώληση μετοχών ύψους 36.000.000
Σωρευμένη ζημιά που το ΜΤΣ δεν εμφάνισε προς το υπουργείο:21.804.172
Έτος 2005
Συνολικό ποσό διανεμηθέντος  μερίσματος:135.782.338
 Κέρδη ταμείου:104.198.901
Σωρευμένη ζημιά:50.191.449
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου Γενικής Τράπεζας χωρίς να εμφανίσει την παραπάνω ζημιά.
Δάνειο από ΕΛΟΑΣ (Λογαριασμός που δίνει τα εφάπαξ) :10.500.000
Δεν εξοφλεί τις υποχρεώσεις του προς ΕΚΟΕΜΣ ύψους:6.334.091
Έτος 2006
Συνολικό ποσό διανεμηθέντος  μερίσματος:140.241.376
Κέρδη ταμείου: 138.053.152
Σωρευμένη ζημιά που δεν εμφάνισε προς το υπουργείο:50.649.746
Δάνειο από ΕΛΟΑΣ :33.440.000
Πώληση μετοχών ύψους :3.697.490
Δεν εξοφλεί τις υποχρεώσεις του προς ΕΚΟΕΜΣ και ΕΑΑΣ ύψους:2.715.494
Έτος 2007
    Από το έτος αυτό και εντεύθεν έχουν πάψει να εμφανίζονται κεφάλαια και οιαδήποτε ονομαζόμενη διανομή «μερίσματος» γίνεται με κεφάλαια τρίτων με αποτέλεσμα ουσιαστικά να «δεσμεύεται» η τρέχουσα και μελλοντική περιουσία του ταμείου.
    Διανέμει «μέρισμα» από χρήματα που δεν έχει και που παίρνει από άλλους λογαριασμούς ύψους:146.086.571
    Εμφανίζει δήθεν κέρδη από χρήματα που καταχράται από άλλους λογαριασμούς ύψους:110.817.174
    Δεν εμφανίζει σωρευμένη ζημιά ύψους:87.782.545
    Ανεξόφλητες υποχρεώσεις προς ΕΛΟΑΣ ύψους:21.000.000
    Πώληση μετοχών ύψους:5.534.913
    Δεν αποδίδει υποχρεώσεις του προς ΕΚΟΕΜΣ και ΕΑΑΣ ύψους:6.777.086
          Τέλος, σε ότι αφορά στο σχόλιο του κ. ΥΦΕΘΑ που λέει ότι από το 2017 θα πρέπει το ταμείο να διανέμει στους δικαιούχους καθαρά έσοδα της προηγούμενης χρήσης θα πρέπει να πούμε ότι αυτά τα έσοδα μέχρι τότε δεν θα ξεπερνάνε τα 90.000.000 ευρώ. Που σημαίνει ότι, εάν υποθέσουμε ότι λόγω των αυξανομένων αποστρατειών οι μερισματούχοι του ταμείου το 2017 θα φτάνουν ή και θα ξεπερνάνε τις 90.000, ο κάθε μερισματούχος θα παίρνει μέρισμα που δεν θα φτάνει τα 80 ευρώ το μήνα.
          Εάν λοιπόν αυτό είναι το όραμα των σημερινών σωτήρων του ταμείου, στρατιωτικών και πολιτικών, τότε θα ήταν καλλίτερο αντί για τον προσδιορισμό της ρήτρας του αξιόμαχου να ψάξουν να βρουν και να προσδιορίσουν τη ρήτρα του αξιολύπητου μιας και κατά εκεί  μας πάνε.