21 Νοε 2012

ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ

    Η Μαρία και ο Λάζαρος Μπερβερίδης απέκτησαν εγγονή απο τον γιό τους Αλέξανδρο και την Κική, εχθές Τρίτη 20 Νοεμβρίου.
    Στους νέους γονείς αλλα και παππούδες και γιαγιάδες, ευχόμαστε ''ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ'' , και να την καμαρώσετε και νυφούλα.
Η ΕΓΓΟΝΟΥΛΑ
 Πλησιάζει ο καιρός που θα πρωτοδεί το φως 
Η πρώτη μου εγγονούλα.
Πλησιάζει ο καιρός που θα κλάψει γοερά 
Η πρώτη μου καρδούλα
  
Θάρθει να φωλιάσει στην ζωή μου παντοτινά
Για να δώσει χαρά και ελπίδα στα φτωχά μου τα στερνά. 
Πλησιάζει ο καιρός που ο άσπρος πελαργός
Θα φέρει την πρώτη μου εγγονούλα

Πλησιάσει ο καιρός που ο πόθος ο κρυφός
Θα φέρει την πρώτη μου καρδούλα 
Θάρθει να γεμίσει η αθώα και αγνή καρδιά
Με παιχνίδια και χαρούλες, της ψυχής μου τα  κενά

Θάρθει να χαρίσει αγάπη και στοργή 
σε μια ψυχή που καρτερεί,
να το σφίξει δυνατά 
στης καρδιάς τα σωθικά. .
                                                                    Λαζ.-Kίμων Μπερβερίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: